Direct aan de slag? Maak snel een afspraak.

Werkwijze
Het gaat om jouw thuis, jouw spullen, dus jij bepaalt! Ik help je hierbij door de goede
vragen te stellen, kritisch mee te denken en het overzicht te bewaren. Jij bent altijd de beslisser.

Intake
Voordat we aan de slag gaan, bespreken we je wensen tijdens het intakegesprek. Samen bepalen we het einddoel: waar wil je graag naar toe, wanneer ben jij blij en tevreden? 

Het is voor mij handig om tijdens het intakegesprek de te ordenen ruimte/spullen te bekijken, daarom is het intakegesprek altijd bij jou.

Samen stellen we vast, hoeveel tijd er nodig is voor jouw doel. Ik stel altijd een offerte op, zodat je weet wat de kosten zullen zijn. De Intake is gratis en vrijblijvend. Jij bepaalt hoe we verder gaan.

Aan de slag 
We pakken de agenda's er bij en plannen de werksessie(s). Een werksessie duurt 3 uren, maatwerk is in overleg mogelijk.
Tijdens de werksessies mag je niet gestoord worden, het is fijn als je het huis/de ruimte voor jezelf hebt. Vraag huisgenoten om deze ruimte en breng de kinderen elders onder. Wil je een sessie plannen met het hele gezin, dan kan dat natuurlijk ook! Dan ordent ieder familielid de eigen spullen.

We werken volgens een vast stramien, zodat je al snel structuur ziet ontstaan. Ik help je op weg, vervolgens doen we het samen en uiteindelijk kun je het zelf!

Wil jij ook je huis in orde? Maak snel een afspraak!

Nazorg
Na de werksessies is het tijd om terug te kijken: heb je alle tools, om de orde zelf te houden, of wil je over een tijdje nog een sessie plannen? Natuurlijk kunnen we ook periodiek samen aan de slag (een terugkerende afspraak).
We bespreken dit aan het eind van de laatste werksessie en maken vervolgafspraken. Ik neem enkele weken na de laatste sessie contact met je op, om even bij te praten.

Thuis in orde
"Omdat ik jou ook een opgeruimd en fijn thuis gun!" Tiny
E-mailen
Bellen
Info